مشکل در ورود بار اول به سایت

محمد:

سلام من در دوره ثبت نام می کنم ولی برام پیامک تایید نمی آید و پروفایل ایجاد نمی شه لطفا راهنمایی کنید.

جواب:

با توجه به توضیحتان، به نظر می‌رسد که ایمیل و احتمالاً شماره موبایل خود را وارد کرده‌اید اما فکر می‌کنید ایمیل و sms ی را دریافت نکرده‌اید.

در غالب موارد (مثلاً 95 درصد) ایمیل برای شما ارسال شده و اگر شماره موبایلتان را وارد کرده باشید، اسمس هم ارسال شده. رمز اکاونت شما، هم در ایمیل، هم در اسمس ارسال شده وجود دارد.

اسکرین شات ایمیل نمونه (واقعی باشه) و اسمس نمونه : در 2 ستون کنار هم

اما ممکن است ایمیل، داخل پوشه اسپم یا پوشه‌های دیگر رفته باشد یا اسمس‌های تبلیغاتی را خواسته یا ناخواسته بسته باشید.

برای حل این مسئله، لطفاً یکی از سه روش زیر را به ترتیب انجام دهید:

روش اول:

پیدا کردن ایمیل ارسالی از طرف فلونت: پوشه‌های دیگر غیر از inbox مانند promotion یا پوشه spam را چک کنید. احتمالاً ایمیل ارسالی را آنجا پیدا می‌کنید.

پیدا کردن sms ارسالی از طرف فلونت: می‌توانید در بخش sms های گوشی‌تان هم شماره ما (1000666555) یا نام فلونت را جستجو کنید.

با این فرض که یکی از این دو مورد را پیدا کردید، برای ورود به سایت می‌توانید از ایمیل یا موبایل (به عنوان نام کاربری) و این رمز استفاده کنید.



اگر پیدا نکردید، ایمیل ما یعنی support@iranfluent.com را سرچ کنید.

اگر باز هم آن را پیدا نکردید، یعنی ایمیل برای شما ارسال نشده. لطفاً به ما پیام دهید تا اکاونت شما را سریعاً ایجاد کنیم و برایتان بفرستیم.

روش دوم

اگر اکاونت شما ساخته شده باشد و موبایل خود را هم وارد فرم کرده باشید، حتی بدون باز کردن ایمیل یا sms ارسال شده و فقط با داشتن موبایل می‌توانید وارد سایت شوید. کافیست فقط شماره موبایل وارد کنید و روی گزینه “دریافت کد تایید” کلیک کنید. بعد کدی که بلافاصله برایتان اسمس می‌شود را در کادر کد تایید وارد کنید.

روش سوم

در صفحه ورود به سایت، روی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید تا بتوانید رمز جدیدی برای اکاونت خود وارد کنید و با آن وارد سایت شوید.

با هر کدام از این سه روش می‌توانید وارد سایت بشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *