رفتن به مرحله دوم: کلمات پایه

در مرحله اول روی صداها کار کردیم.

اگر صداها (یا حروف) را کنار هم قرار دهیم، کلمات شکل می‌گیرند.

در مرحله دوم، سراغ کلمات خواهیم رفت.

درباره مرحله دوم؛ یادگیری کلمات پایه زبان انگلیسی

در این مرحله درباره موضوعات مختلفی صحبت خواهیم کرد: در مورد اینکه نحوه ذخیره شدن کلمات در مغز چگونه است ؛ در مورد اینکه کدام کلمات را باید یاد بگیریم و کدام‌ها را نه. یا اینکه اساساً بهترین روش برای یادگیری کلمات ساده چیست و چگونه معنی کلمات را فراموش نکنیم.

همانطور که بارها تاکید کرده‌ایم، ما در این سایت به دلایل مختلف، ترجمه کلمات را حفظ نمی‌کنیم (در واقع فارسی ممنوع است!). این موضوع یکی از اصول اساسی یادگیری علمی زبان است.

به جای آن از تصویر و جمله و ابزارهای دیگری (مانند دیکشنری تک زبانه در مرحله آخر) برای یادگیری معنی کلمه استفاده می‌کنیم.

همچنین از آنجا که الان بعد از مرحله اول، می‌توانیم صداهای انگلیسی را به درستی تلفظ کنیم، در این مرحله روی تلفظ صحیح کلمات هم تاکید ویژه‌ای داریم.

و به این ترتیب پایه تلفظ ما در زبان انگلیسی به شکلی پایه‌ای و بنیادی شکل خواهد گرفت.

خلاصه قرار است در این مرحله به کمک دو هزار فلش‌کارت‌ آماده حاوی عکس و تلفظ، کلمات پایه انگلیسی را به شکلی اصولی و علمی یاد بگیریم (نمونه فلش‌کارت 1 و 2 و 3).

فونتیک این کلمات را هم یاد خواهیم گرفت.

به علاوه یاد می‌گیریم که چگونه کلمات ساده دیگر را به کمک فلش‌کارت، به درستی یاد بگیریم و فراموش نکنیم.

به چند شکل می‌توانیم تمدید عضویت را انجام دهیم؟

بسیاری از دوستان ترجیح می‌دهند که مرحله به مرحله عضویت خود را تمدید کنند و در پایان هر مرحله در مورد تمدید مرحله بعد تصمیم بگیرند.

این دوستان می‌توانند با کلیک روی دکمه زیر، عضویت در مرحله دوم را انجام دهند:

تمدید عضویت برای مرحله دوم (287 هزار)

بعضی از دوستان ممکن است برنامه درازمدتی داشته باشند یا بخواهند خود را متعهد به ادامه مسیر طولانی‌تری کنند. این دوستان می‌توانند در دو مرحله بعد یعنی مرحله دوم و سوم ثبت‌نام کنند.

مرحله سوم مربوط به یادگیری جمله، گرامر و دو هزار کلمه رایج انگلیسی است.

تمدید عضویت برای مرحله دوم و سوم (985 هزار)

کسی که مرحله دوم و سوم  را یکباره تمدید می‌کند، از ۲۸۷ هزار تومان تخفیف برخوردار است (مجموع هزینه مرحله دوم و سوم به صورت جداگانه یک میلیون و ۲۷۲ هزار تومان است : یعنی ۲۸۷+۹۸۵ هزار).

در واقع، مرحله با ثبت نام همزمان مرحله دوم و سوم، مرحله دوم رایگان خواهد بود و فقط هزینه مرحله سوم را پرداخت خواهید کرد.


اگر هم مایل بودید که در کل دوره یعنی مرحله دوم، سوم و چهارم ثبت نام کنید لازم است از طریق صفحه تماس با ما پیغام بگذارید تا در این باره صحبت کنیم.

من این کلمات را بلد هستم و می‌خواهم مستقیماً به مرحله 4 بروم

بعد از صحبت با دوستان بسیار به این نتیجه رسیده‌ایم که تمام دوستان برای داشتن پایه قوی در تلفظ و یاد گرفتن برخی موارد پایه‌ای مربوط به روش خواندن کلمات، ضروری است که این مرحله را بگذرانند.

با این وجود، دوستانی که فکر می‌کنند نیازی به گذراندن این مرحله ندارند، لطفاً با ما تماس بگیرند تا بعد از دادن تعدادی کلمه و بررسی تلفظ آنها در مورد نیاز به گذراندن این مرحله تصمیم بگیریم.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *