معرفی سایت Masterclass.com و دوره‌های آموزشی متنوع و با کیفیت بالا

آیا به دنبال روشی برای توسعه فردی و رشد حرفه‌ای خود هستید؟ مراجع زیادی هستند که منابعی را برای این هدف در اختیار ما می‌گذارند. در نوشته دیگری، سایت کورسرا را قبلاً معرفی کردیم. یکی از نمونه‌های خوب، سایت مسترکلاس هست. برای دسترسی به این سایت می توانید به MasterClass مراجعه کنید.

MasterClass یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که دوره های آموزشی با استادان مشهور و رهبران کسب و کارها ارائه می دهد. این دوره ها برای ارائه تجربه آموزشی مفرح و جذاب، با ویدیو با کیفیت بالا و عناصر تعاملی طراحی شده اند که به شما در یادگیری و حفظ تمرکز کمک می کند.

این پلتفرم آموزشی آنلاین دوره هایی را با برترین استادان و متخصصان دنیا در زمینه های مختلف ارائه می دهد. از جمله:

– سیاستمدارانی مانند هلیاری کلینتون و بیل کلینتون،

– چهره‌های سینمایی مثل سکورسیزی، دیوید لینچ، جیمز کامرون، ناتالی پورتمن و ساموئل جکسون،

– نویسندگانی مانند مالکوم گلدول، نیل گیمن،

– فضانوردانی مانند کریس هدفیلد و نیل تایسون،

– صاحبان کسب و کار مانند ریچارد برنسون و هوارد سکولتز،

– خوانندگانی مانند اشر، ماریا کری و جان لجند

و …

این سایت، از آشپزی تا نویسندگی، از موسیقی تا کارآفرینی و تقریباً هر موضوعی که به ذهن‌تان برسد، دوره‌ای برای هر علاقه مندی دارد.

دوره های آموزشی MasterClass

دوره های آموزشی MasterClass شامل بیش از 100 دوره از موضوعات مختلف می شود. در زیر فهرستی از موضوعاتی که در این پلتفرم پوشش داده شده است را می توانید بیابید:

  • آشپزی و خوراکی
  • موسیقی
  • بازیگری
  • نویسندگی
  • کارآفرینی
  • طراحی مد و لباس
  • عکاسی
  • ورزش و بازی
  • علوم و فناوری
  • سینما و فیلم
  • هنرهای دستی

برای دیدن لیست دوره‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید:

لیست دوره‌های سایت مسترکلاس

در لینک بالا اول از شما چند سوال پرسیده می‌شود، بعد لیست دوره‌های مرتبط به علائق شما نشان داده می‌شود. برای مثال در زیر می‌توانید لیست دوره‌های مربوط به تغذیه و آشپزی را ببینید:

Masterclass.com Food

در فهرست سمت چپ می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلف را ببینید و روی آن کلیک کنید تا دوره‌های مربوط به آن دسته بندی را نشان دهد:

دوره های MasterClass بیشتر برای کسانی مناسب هستند که به دنبال یادگیری عمیق و در عین حال مسلط شدن به تکنیک های پیشرفته هستند. با این حال، دوره های این پلتفرم برای کسانی که مبتدی هستند نیز مفید خواهد بود، زیرا به آنها کمک می کند تا اصول پایه را فرا بگیرند و به تکنیک های پیشرفته دست یابند.

در مجموع، دوره های MasterClass به دلیل کیفیت بالا و ارائه تکنیک های پیشرفته توسط مربیان برجسته، مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به یادگیری و رشد شخصی قرار گرفته است. اگر به دنبال یادگیری عمیق و به دست آوردن مهارت های پیشرفته در زمینه های مختلف هستید، پلتفرم MasterClass می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانلود دوره‌ها

هزینه دوره‌های مسترکلاس، به ویژه به تومان کم نیست. اما خوشبختانه یکی از معدود مزایای ایرانی بودن این است که اینها را می‌توانیم به راحتی دانلود کنیم. یکی از روشهای خوب دانلود، تورنت هست که آن را قبلا آموزش دادیم:

نحوه دانلود از تورنت

برای مثال اگر masterclass.com را در سایت 1337x سرچ کنیم، تعداد زیادی از دوره‌های مسترکلاس را می‌توانیم دانلود کنیم. اگر بخواهیم دقیقاً دوره موردنظر خود را پیدا کنیم، باید کلمه masterclass را با اسم استاد یا نام دوره جستجو کنیم. برای مثال اگر بخواهیم دوره آشپزی گوردن رمزی را دانلود کنیم باید Teaches Cooking masterclass یا Masterclass teaches cooking را جستجو کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *