معرفی سایت اُتیچر، پلتفرم آموزش آنلاین زبان‌های خارجی

اُتیچر یک سایت تدریس آنلاین زبان‌های خارجی است. زبان آموزان از هر جای دنیا می‌توانند با استادهای معتبر در ایران یا کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر در کلاس‌های اُتیچر 12 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی و… با همراهی بیش از 1000 استاد زبان آموزش داده می‌شود.

زبان آموزان می‌توانند استاد مورد نظر خود را متناسب با هر هدفی از تقویت مکالمه زبان انگلیسی تا آمادگی برای آزمون‌های تافل و آیلتس، انتخاب کنند. کلاس‌ها به صورت خصوصی یا گروهی تا پنج نفر، بدون نیاز به نصب برنامه خاصی و تنها از طریق سایت به صورت زنده و تصویری برگزار می‌شود. از طرفی اساتید زبان نیز می‌توانند با ثبت نام در سایت، مشغول به آموزش شوند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

علاوه بر این، اُتیچر دوره‌های تخصصی مختلف با موضوعات بحث آزاد، تماشای فیلم، رایتینگ آیلتس، آموزش زبان آلمانی، فرانسه و … را نیز برگزار می‌کند. همچنین با ارائه پنل سازمانی زمینه‌ای را برای رشد توانمندی‌های سازمان‌ها و کارکنان آن‌ها از طریق یادگیری زبان فراهم کرده است.

در ادامه به بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های اُتیچر برای زبان آموزان و استادها، پنل سازمانی و مزایا و معایب یادگیری زبان با اُتیچر می‌پردازیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

اُتیچر برای زبان آموزان

زبان آموزان می‌توانند به استادهای تایید شده از طرف سایت دسترسی داشته باشند و از طریق مشاهده ویدئوی معرفی با هر استاد آشنا شوند. همچنین می‌توانند در 5 جلسه آزمایشی رایگان با 5 استاد مختلف شرکت کنند. استادها پس از جلسه تعیین سطح و معارفه، برنامه آموزشی که متناسب با اهداف زبان آموز باشد را ارائه می‌دهند. امکان انتخاب روز و زمان کلاس، رزرو کلاس در روز جاری، تغییر زمان یا لغو کلاس و تغییر استاد نیز وجود دارد.

اُتیچر برای استادها

استادهای زبان می‌توانند با ثبت نام در سایت، پروفایل اختصاصی داشته باشند و علاوه بر معرفی خود، پیشینه تحصیلی و کاری خود را ثبت کنند. همچنین می‌توانند یک ویدئوی معرفی نیز در پروفایل خود بارگذاری کنند. هر استاد می‌تواند زمان‌های موردنظر برای تدریس را مشخص کند و زبان آموزان کلاس خود را از میان آن‌ها انتخاب کنند.

دسترسی به هزاران زبان آموز فعال در ماه، تعیین قیمت کلاس توسط استاد، امکان پخش فایل ویدئویی یا صوتی هنگام برگزاری کلاس، استفاده از تخته وایت برد، برخورداری از پشتیبانی آنلاین و … از مزایای دیگر تدریس زبان توسط سایت اُتیچر است.

پنل سازمانی اُتیچر

پنل سازمانی اُتیچر بستری برای تدریس زبان به مدیران و کارکنان سازمان‌ها است. به این صورت که برای هر یک پروفایل جداگانه‌ای ساخته می‌شود و آن‌ها پس از تعیین سطح، می‌توانند مطابق با نیازشان شروع به یادگیری زبان کنند. علاوه بر این در پنل سازمانی امکانات اختصاصی جداگانه‌ای برای مدیران و کارکنان در نظر گرفته شده است.

امکان ساخت سریع و آسان دپارتمان­‌های سازمان، قابلیت دعوت از کارکنان با ایمیل یا حذف آنها از پنل، بررسی وضعیت فعلی و پیشرفت زبان کارکنان و … از جمله ویژگی‌های پنل سازمانی برای مدیران است.

کارکنان نیز می‌توانند کلاس‌های تعیین سطح و معارفه با 5 استاد سازمانی مختلف داشته باشند، از تخفیفات سازمانی استفاده کنند و از وضعیت فعلی و روند رشد خود مطلع شوند.

مزایای یادگیری زبان با اُتیچر

از مزایای یادگیری زبان با اُتیچر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تدریس 12 زبان زنده دنیا توسط استادهای ارزیابی شده و معتبر
  • امکان برگزاری کلاس به صورت انفرادی بر اساس نیاز زبان آموز و دریافت برنامه شخصی
  • انعطاف در زمان برگزاری کلاس از 7 صبح تا 12 شب
  • شرکت در کلاس از طریق سایت، بدون نیاز به نصب نرم‌افزار
  • امکان برگزاری 5 جلسه آزمایشی با 5 استاد مختلف بدون پرداخت هزینه
  • انعطاف پذیری در برگزاری کلاس: امکان تغییر زمان برگزاری کلاس، لغو کلاس و درخواست بازگشت وجه یا تغییر استاد
  • پشتیبانی همیشگی از برگزاری کلاس‌ها

معایب یادگیری زبان با اُتیچر

در اینجا به نکاتی که بهتر است به آن توجه کنید اشاره می‌کنیم:

  • مشخص نبودن متد آموزش زبان در اُتیچر
  • مشخص نبودن معیار ارزیابی استادها
  • احتمال خطای زبان آموزان مخصوصاً زبان آموزان مبتدی در انتخاب استاد متناسب با اهداف خود از یادگیری زبان و اتلاف زمان و انرژی
ترتیبی که ما برای خواندن مطالب این سری درس، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *